Dubleerimise funktsioon võimaldab kiiresti registreerida ühesuguse sisuga dokumente, tekitades juba olemasolevast dokumendist uue duplikaadi. Oluline on meeles pidada, et dubleerida saab neid dokumendiliike, mille administraator on dubleeritavaks häälestanud (andmekaardil on dubleerimise nupp) ning kasutajal peavad olema dubleeritavale dokumendile kirjutamisõigused.

 

1. Avage teie poolt varem süsteemi salvestatud dokumendi andmekaart.

Algdokument
Joonis. Algdokument


2. Leidke nuppude reast nupp „Dubleeri" ja klõpsake sellele. Teilt küsitakse kinnitust soovile dokumenti dubleerida. Klõpsates „OK" avaneb uus andmekaart dubleeritud andmetega.

Duplikaat

Joonis. Duplikaat


3. Täitke tühjad väljad vajalike andmetega.


4. Liikuge suunamiste plokki ja täitke suunamiste osa. Klõpsake nuppu „Salvesta". Uus dokument on loodud ja saadetud menetlusse.


Dokumendi loomine lihtsustub veelgi, kui liidate dubleerimisele ehk andmete kopeerimisele eelmises lehenumbris käsitletud salvestatud suunamise funktsionaalsuse.

 

Hele Punga
kantseleiteenistuse direktor