lk2 Jaana LuhaOlen 17 aastat töötanud eraettevõtluses büroojuhina. Ühel hetkel tundsin, et töökoht ei paku väljakutseid ega rahuldust ning elu vajab muutmist.

Elupõlise tartlasena alustasin oma kooliteed praeguses Tamme Gümnaasiumis ja kooli lõpetasin Kunstigümnaasiumis. Kuna toona ma TÜ ajakirjanduse erialale sisse ei saanud, otsustasin minna kohe tööle. 2005. aastal asusin õppima Mainori Kõrgkooli rakendusliku psühholoogia erialal teenindusjuhtimist. Minu läbivaks kitsamaks huviks õpingute vältel oli kliendirahulolu. Psühholoogiaõpingud tekitasid huvi spordipsühholoogia vastu ja alates sellest ajast olen enam tähelepanu pööranud treeningupsühholoogiale ning võistluseelsele ärevusele, samuti sellega toimetulekule ratsaspordis. Kuna üks minu tütardest on võistlussportlane takistussõidus, siis saan oma teadmisi tema peal praktiseerida.

 

Kui kunagi kliinikumile oma CV saatsin, olin kindel, et kuskile sahtlipõhja ta jääbki – mingit tööpakkumist kusagil ju ei olnud. Siin ma nüüd aga olen. Mais täitub aasta sellest, kui asusin tööle klienditeenindajana. Ja olen tööga väga rahul. Väljakutsetena võtan vihaseid ja rahulolematuid patsiente ja klienditeenindajate maine parendamist – olla kompetentne oma valdkonnas ning suhelda patsiendi seisukohast ja probleemist lähtuvalt professionaalselt. Rahuldust pakub see, kui minu vastutusalas on kõik korrektne – ambulatoorsed kaardid, kartoteek, arhiiv aga ka eHL-i patsiendiandmebaas.

 

Tööst vabal ajal meeldib mulle reisida, nokitseda aias, aktiivne liikumine, kepikõnd, ujumine ning minu loomad. Hobune Vacantos, koer Berta, kassid Matu ja Mia on kõik perekonnaliikmed ning parim ravim väsimuse vastu!

 

Merje Tikk, analüüsi-marketingiteenistuse direktor: Jaana töölevõtmisel sai määravaks tema varasem töökogemus ja hariduskäik. Kuna ta on uurinud kliendirahulolu, teab ta, mida kliendid ehk patsiendid ootavad. Jaana oskab näha probleemkohti ja pakkuda välja lahendusi, kuidas korraldada registratuuris tööd paremini. Oma ettepanekutes seab ta alati esikohale patsiendi, teenindamise kvaliteedi ja rahulolu. Jaana on järjekindel ja hoolas. Oleme oma meeskonda saanud väga vajaliku klienditeenindaja!