Kontrast



Reavahe




Teksti suurus




Hoolivus, Uuendusmeelsus, Pädevus ja Usaldusväärsus
Tasuliste analüüside tellimisleht

Ühendlabori uudised

Ühendlabor ootab kõikide töötajate tagasisidet (23.01.2023)

Kliinikumi ühendlaboris ja geneetika ja personaalmeditsiini kliinikus on juba mitmeid aastaid olnud kasutusel andmebaas HALA (Heade/Halbade Asjade Lahendamise Andmebaas; https://siseveeb.kliinikum.ee/hala/), kuhu registreeritakse labori tööd puudutavad ja käsitlemist vajavad head ja halvad juhtumid.

Selleks, et lihtsustada tellijatele tagasiside andmist, oleme loonud võimaluse kasutada HALA ka kõigil teistel Tartu Ülikooli Kliinikumi töötajatel. HALA abil on võimalik pöörata tähelepanu laborites esile kerkinud probleemidele, esitada kaebusi, teha ettepanekuid või ka kiita laboreid ja nende töötajaid. Paljuski on see seni toimunud telefoni teel, kuid telefoni teel edasi antavad tähelepanekud lähevad ajapikku meelest ja süsteemset probleemide lahendust ei pruugi järgneda.

Kliinikumi patsientide tagasiside andmise võimalused täienesid (29.11.2022)

Tartu Ülikooli Kliinikum täiendas olemasolevat tagasisidesüsteemi, mille tulemusel saavad patsiendid anda tagasisidet oma vastuvõtu kohta selle toimumise järgselt.

Kliinikumi juhatuse liikme, õenduse ja patsiendikogemuse juhi Ilona Pastaruse sõnul on tagasisidevõimaluste laiendamine oluline, et saada vahetu tagasiside selle kohta, kuidas kliinikumi patsiendid tervishoiuteenust hindavad, ent ka selle kohta, mida patsiendid lisaks vajavad. „Nii alustasimegi oktoobris kliinikumi patsientidelt vahetu tagasiside küsimist soovitusindeksi meetodil. Soovitusindeksi meetod aitab mõista, kui edukad oleme oma tegevustes praegu ning prognoosida tulevikku meie patsientide ootustest ja kogemustest lähtuvalt. Samuti võimaldab pidev tagasiside patsientidelt saadud info põhjal teha vajadusel jooksvalt muudatusi,“ selgitas õenduse ja patsiendikogemuse juht.

Kliinikumi uudised

Patsientide hääl aitab kujundada Kliinikumi teenuseid (07.07.2025)

Tartu Ülikooli Kliinikumi patsientide nõukoda on vabatahtlik esindusrühm, kuhu kuuluvad patsiendid ja nende lähedased. Nõukoja eesmärk on jagada oma kogemusi, arvamusi ja ettepanekuid, et aidata kaasa tervishoiuteenuste arendamisele. Sellest aastast on nõukoja töö saanud värskema suuna – seniste koosolekute asemel toimuvad kohtumised nüüd vahetult kliinikutes kohapeal.

Möödunud aastal tähistas patsientide nõukoda viiendat tegutsemisaastat. Viie aasta jooksul on nõukoda kohtunud paljude kliinikute ja teenistuste esindajatega, et arutada, kuidas kujundada Kliinikumi teenuseid patsiendisõbralikumaks. 2024. aastal andis nõukoda tagasisidet patsiendiohutuse arendustele, lõi kaasa Kliinikumi juubeliaasta sündmuste ideekorjes, panustas vähikeskuse projektidesse ja Tervisekassa kiirendiprogrammi ning toetas mitmeid teisi patsientide kogemust parandavaid algatusi. Samuti käsitletakse teemasid, millega patsiendid on Kliinikumi külastades ise kokku puutunud.

Kliinikum arendas uue patoloogia infosüsteemi, mis aitab optimeerida töövoogusid ja tagada kvaliteeti (03.07.2025)

Kliinikumi roheteod kujundavad kestlikku haiglat (02.07.2025)

Oled patsient?

Patsiendiinfo andmebaasist leiad enda jaoks kõik vajaliku.
Vaata lähemalt
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram