eHL diagnostika moodul
2012. aastal oli eHL-i täiendustööde põhirõhk suunatud eHL-i diagnostika mooduli täiendamisele. Tänu radioloogiakliiniku töötajate vearaportitele ja täiendusettepanekutele sai diagnostikamoodulit järjepidevalt täiendatud. Diagnostika mooduli kasutajate ringi on lisandunud:
01.01.2012 – angiograafia
01.02.2012 - radiodiagnostika kabinetid Maarjamõisas: EMO
01.03.2012 - radiodiagnostika naistekliinikus
19.03.2012 - kirurgiakliiniku abdominaalkirurgia osakonna endoskoopia kabinet
21.05.2012 – patoloogiateenistus
28.05.2012 - kirurgiakliiniku uroloogia protseduuride kabinet
01.06.2012 - südamekliiniku kliinilise füsioloogia osakond
02.07.2012 - kopsukliiniku bronhoskoopia ja spirograafia uuringud ja allergiatestid
Arendusosakond
Arendusosakonna töötajate arv on aastate jooksul jäänud samaks, kasvanud on aga osakonna töötajate poolt toetatavate ja arendatavate rakenduste arv ja funktsionaalsus ning hüppeliselt suurenenud rakenduste kasutajate arv, kellele pakume kasutajatuge ja koolitust. Hea koostöö tulemusena oleme suutnud tagada operatiivse kasutajatoe kõigile lisandunud rakendustele.
Selleks, et pakkuda kvaliteetset kasutajatuge, tuleb meie spetsialistidel põhjalikult selgeks õppida rakenduse kasutamine ja tundma õppida kasutajate tööprotsesse. Kuna erinevate programmide kasutajate töölõigud kohati kattuvad, siis on kasutajatoe pakkujatel väga oluline ka omavahel operatiivselt infot vahetada, et paremini kasutajaid nõustada ja probleeme ennetada.
Kasutajatugi
Kõige suurem kasutajatoe koormus langeb igapäevaselt eHLi ja eLabori haldurite õlgadele. Kuna kliinikud ja labor töötavad ööpäevaringselt, siis ei ole harvad juhud, kus nende rakenduste kasutajatoe eest vastutajad peavad tööd tegema ka öösel.
Rõõmustav on, et nõu ja abi vajavate kasutajate arv on vaatamata kasutajate koguarvu suurenemisele jäänud samaks või natuke isegi langenud. See tähendab, et ühe rohkem eHL-i kasutajaid saab oma tööd teha ilma infosüsteemi puudutavate probleemideta.
eHL-i kasutajamugavuse tõstmise, programmi funktsionaalsuse täiendamise ja senisest vaheldusrikkama koolitusprogrammi abil loodame abikõnede arvu edaspidi veelgi vähendada.
Kati Korm
informaatikateenistuse arendusosakonna juhataja