Kliinikum küsib patsiendipäeval koos teiste haiglatega: „Mis on Sinu jaoks oluline?“

6. juunil tähistatakse rahvusvahelist patsiendipäeva, mille eesmärk on rõhutada tervishoius inimesekesksust. Selle aasta moto on „Märgates inimest“, mille käigus peetakse tähendusrikkaid vestlusi nii patsientide kui ka kolleegidega, et mõista, mis on just nende jaoks oluline.

Tartu Ülikooli Kliinikumi juhatuse liikme, Ilona Pastaruse sõnul on erinevatest küsitlustest selgunud, et patsiendid on väga rahul Kliinikumis pakutava tervishoiuteenuse kvaliteediga. „Lisaks heale ravile on patsientidel ka ootused inimsõbralikkusele – näiteks, milline on suhtlemine tervishoiutöötajatega või kui toetav on haigla füüsiline keskkond. Igal patsiendil võib temale kõige olulisem nüanss peituda pisiasjades, mistõttu on patsiendipäeval suurepärane võimalus sellest meile teada anda,“ lausus Ilona Pastarus.

Patsiendipäevale pühendatud vestlused toimuvad Kliinikumis ajavahemikus 5.–11. juuni ning vastama oodatakse nii patsiente kui ka töötajaid. „Selleks, et patsiendid tunneksid end hästi, peame tagama ka meie töötajate heaolu. Seepärast ootame tagasisidet ka töötajatelt, sest iga tervishoiutöötaja, patsiendi või kolleegi sildi taga on inimene,“ selgitas Pastarus.

Vestlused viiakse läbi kasutades kas trükitud küsimustega postkaarte või veebimärkmikku, mida saab täita nii eesti kui vene keeles. Postkaartidel ja veebimärkmikus on järgmised küsimused: „Millised märksõnad iseloomustavad patsiendisõbralikku haiglat Sinu jaoks?“, „Kui oleks üks asi, mida Sa saaksid muuta, et tunneksid end haiglas hästi, siis mis see oleks?“, „Mis on Sinu jaoks oluline?“.

Kliinikum tänab kõiki patsiente ja töötajaid, kes võtavad hetke vestluseks ning annavad sellega oma panuse inimesekeskse tervishoiu edendamisesse.

Lisainfo
Ilona.Pastarus@kliinkum.ee
Tel: 5331 8411