Kliinikumi elektri- ja võrgukatkestus on likvideeritud

Täna, 15. augusti hommikul tabas Tartu Ülikooli Kliinikumi üheaegselt nii elektrikatkestus kui ka infosüsteemide rike. Rikked ei olnud omavahel seotud ning praeguseks on rikked ka likvideeritud.  

Tartu Ülikooli Kliinikumi äriarendus- ja haldusjuhi Johann Sullingu sõnul toimus esmaspäeva hommikul elektrikatkestus L. Puusepa 8 maja varustava alajaama lühise tõttu. „Kõik elutähtsaid teenuseid tagavad süsteemid lülitusid automaatselt ümber varutoitele ning patsientide ravi ei kannatanud. Rike likvideeriti 15 minutiga ning kliinikumi lepingupartner Enefit Connect on olukorrast teadlik,“ selgitas Sulling ning kinnitas, et elektrivarustuse järjepidevus on tagatud.

15. augusti hommikul sai ka kliinikumi informaatikateenistus esimese teate laiaulatuslikust katkestusest infosüsteemides. „Praeguseks teame, et rikke põhjustas uue arvutivõrgu keskseadme paigaldamine, mis omakorda katkestas umbes 400 arvutivõrgu keskseadme töö. Seadmete töö taastamine toimus prioriteetide alusel, esmajärjekorras olid serveriteenused ja erakorraline töö. Praeguseks on seadmete ja teenuste töö taastatud,“ rääkis Tartu Ülikooli Kliinikumi informaatikateenistuse juht Eiko Pruks.

„Kliinikumi järjepidevus ei ole häiritud ning jätkub nii erakorraline töö kui ka statsionaarne ja ambulatoorne töö, sealhulgas EMO ja operatsiooniploki töö. Vabandame patsientide ees ebamugavuste pärast, mistõttu infosüsteemide rikke ajal toimunud visiitide eest visiiditasu ei võeta. Ühtlasi täname kõiki töötajaid, kes aitasid kiirelt ravitööd ümber korraldada,“ lausus Tartu Ülikooli Kliinikumi ravijuht dr Andres Kotsar.

Patsientidel, kel on enda tänaste ambulatoorse vastuvõtu kohta küsimusi, palume kirjutada e-postil patsiendiinfo@kliinikum.ee

Lisainfo:
Dr Andres Kotsar, ravijuht
Andres.Kotsar@kliinikum.ee

Teate edastas:
Helen Kaju, kommunikatsiooniteenistus
Helen.Kaju@kliinikum.ee
Tel: 5331 9423