Klienditeenindaja patsienditeenistuse kõnekeskusesse

Tartu Ülikooli Kliinikumi patsienditeenistuse kõnekeskus ootab oma meeskonnaga liituma täistööajaga (1,0 koormusega) klienditeenindajat, kelle peamiseks tööülesandeks on telefoni teel patsientidele vastuvõtuaja broneerimine.

Kandidaadilt ootame:

  • tahtmist suhelda patsientidega ja soovi tagada patsiendisõbralik teenindamine
  • head suhtlemis- ja eneseväljendusoskust
  • täpsust ja kohusetundlikkust
  • head pinge- ja stressitaluvust
  • arvuti kasutamisoskust ning võimekust kiirelt selgeks õppida tööks vajaminevaid programme
  • vene keele oskust
  • COVID-19 vaktsineeritust.

Kasuks tuleb:

  • tervishoiuasutuses töötamise kogemus
  • inglise keele oskus suhtlustasandil.

Kandidaadile pakume:

  • huvitavat tööd kiiresti arenevas suures organisatsioonis
  • kaasaegset töökeskkonda
  • graafikupõhist tööaega
  • motiveerivat töötasu
  • lisapuhkust 7 kalendripäeva.

Elulookirjelduse palume saata hiljemalt 22. augustiks 2022 aadressil gaida.mandmets@kliinikum.ee.

Kandideerida soovijatele jagab informatsiooni konkursi kohta vanemklienditeenindaja Kristi Kesk kristi.kesk@kliinikum.ee.