Klienditeenindaja patsienditeenistuse kõnekeskusesse
Tartu Ülikooli Kliinikumi patsienditeenistuse kõnekeskus ootab oma meeskonnaga liituma täistööajaga (1,0 koormusega) klienditeenindajat, kelle peamiseks tööülesandeks on telefoni teel patsientidele vastuvõtuaja broneerimine.
Kandidaadilt ootame:
- tahtmist suhelda patsientidega ja soovi tagada patsiendisõbralik teenindamine
- head suhtlemis- ja eneseväljendusoskust
- täpsust ja kohusetundlikkust
- head pinge- ja stressitaluvust
- arvuti kasutamisoskust ning võimekust kiirelt selgeks õppida tööks vajaminevaid programme
- vene keele oskust
- COVID-19 vaktsineeritust.
Kasuks tuleb:
- tervishoiuasutuses töötamise kogemus
- inglise keele oskus suhtlustasandil.
Kandidaadile pakume:
- huvitavat tööd kiiresti arenevas suures organisatsioonis
- kaasaegset töökeskkonda
- graafikupõhist tööaega
- motiveerivat töötasu
- lisapuhkust 7 kalendripäeva.
Elulookirjelduse palume saata hiljemalt 22. augustiks 2022 aadressil gaida.mandmets@kliinikum.ee.
Kandideerida soovijatele jagab informatsiooni konkursi kohta vanemklienditeenindaja Kristi Kesk kristi.kesk@kliinikum.ee.