Kliinikumi Leht

Patsienditeenistus parandab patsiendikogemust ning suunab arendusi patsientide hüvanguks

1. juunil alustas Tartu Ülikooli Kliinikumis tööd patsienditeenistus, mille tegevust juhib juhatuse liige õenduse ja patsiendikogemuse juht Ilona Pastarus. Patsienditeenistuse suunab kliinikumi parima patsiendikogemuse loomisele. „Meie eesmärk on inimesekeskne tervishoid. See tähendab tegevusi, mis ei väärtusta pelgalt patsienti, vaid pakuvad abi ka patsiendi lähedastele ning toetavad neid, kes haiglas nende patsientide tervise ja heaolu eest igapäevaselt professionaalselt hoolt kannavad,“ ütles Ilona Pastarus.

Patsienditeenistuse ülesanneteks on patsiendikogemuse parandamine tervishoiuteenuste kvaliteedi tagamise ja arendamise, patsiendiohutuse edendamise ning patsiendiõpetuse korraldamise kaudu. Patsienditeenistuse koosseisu kuuluvad patsiendi info- ja tugikeskus ning sotsiaaltööüksus. Edaspidi on patsienditeenistusega liitumas ka etteregistreerimiskeskus ja kliinikumi registratuurid, mis moodustavad patsientide registreerimisüksuse.

Loe lähemalt

Kliinikumi nõukogu koosseisu täiendused

Loe lähemalt

Insuldikoordinaatorid alustasid vastuvõttu

Loe lähemalt

Milline on COVID-19 patsientide ravi maksumus?

Loe lähemalt

Verekeskuse väljasõidud

Loe lähemalt

Mammobuss ootab sõeluuringule

Loe lähemalt

Psühhiaatriakliinikus meenutati professor Jüri Saarmat tema 100. sünniaastapäeval

Loe lähemalt

Kliinikumis alustasid tööd valdkonnajuhid

Loe lähemalt

Kliinikum on jätkuvalt atraktiivseim tööandja

Loe lähemalt

Silmakliiniku tähtajalisi juhtimise lisaülesandeid täidab dr Mikk Pauklin

Loe lähemalt